Købs- og leveringsbetingelser
Her kan du læse om vores købs- og leveringsbetingelser.
Generelt
Forsendelsesgebyr 55 kr. –
- Alle priser i webshoppen er inklusive moms.
- Alle varer forbliver Carbon8 Nordics ejendom, indtil fuld betaling er modtaget.
- Alle forsøg på svindel bliver altid meldt til politiet. Vores butik forbeholder sig ret til at annullere et køb, hvis der er mistanke om svindel.
- Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl på hjemmesiden.
Betalingsmetoder
Du vælger betalingsmetode, når vi har modtaget din ordre.
1. kortbetaling med VISA, MasterCard eller American Express
Du kan altid føle dig tryg, når du betaler med kort hos os. Vi samarbejder med Svea Bank via en PCI-DSS-certificeret løsning. Når du betaler med kort, bliver du sendt til en sikker side via SSL-certifikat, hvor du sikkert kan indtaste dine kortoplysninger og gennemføre betalingen. Når betalingen er godkendt, bliver du sendt tilbage til Carbon8’s hjemmeside, hvor du modtager en bekræftelse på, at købet er gennemført. Læs mere om Sveas generelle vilkår og betingelser her.
2. Faktura, betaling 14-30 dage med Svea Bank.
Faktura: Svea Bank håndterer fakturabetalinger. Der kan foretages kreditkontrol. Forfaldsdatoen er 14 dage for privatkunder og 30 dage for erhvervskunder. Ved for sen betaling opkræves morarenter og rykkergebyr.
3. Delbetaling med Svea.
I samarbejde med Svea Bank tilbyder vi muligheden for at opdele din betaling. Læs deres generelle vilkår og betingelser for mere information.
Betingelser for levering
Vi sender alle vores pakker med DHL eller DB Schenker, som leverer forsendelsen til din nærmeste agent. Normal leveringstid fra vores lager i Sverige er 3-5 arbejdsdage. Bemærk, at der kan forekomme lidt længere leveringstider i forbindelse med jul og nytår og i sommermånederne.
Ikke-afhentede pakker
Vi opkræver 300 SEK for varer, der ikke afhentes. Hvis du annullerer ordren, når pakken allerede er sendt fra os, skal du hente den og sende den tilbage til os, ellers registreres pakken som ikke modtaget og debiteres automatisk.
Transportskader
Alle pakker, der forlader os, er forsikrede. Hvis pakken og/eller dens indhold er beskadiget, når du modtager den, skal du straks anmelde det på stedet. Hvis du har åbnet pakken og opdager, at noget er beskadiget, bedes du tage et billede, der viser skaden, og vedhæfte det i en e-mail til: info@lindenbaum.se.
Når du returnerer pakker til os, bærer du selv transportrisikoen. Hvis produktet er beskadiget, skal du sende det tilbage til os, så sender vi dig et nyt produkt. Vi afholder forsendelsesomkostningerne for beskadigede pakker.
Ret til annullering
Kunden har altid 14 dages fortrydelsesret i henhold til loven for alle online- og andre salg af varer uden for fast forretningssted. Carbon8 Nordic tilbyder altid 90 dages fuld fortrydelsesret. Fortrydelsesretten gælder kun, hvis varerne og den originale emballage er ubeskadigede, men i overensstemmelse med loven har kunden altid ret til at håndtere varerne på den måde, der er nødvendig for at opdage deres egenskaber og funktion.
Hvis du fortryder dit køb og returnerer et produkt til os, refunderer vi købsbeløbet, men vi har ret til at fratrække et eventuelt værditab, der er opstået som følge af unødvendig brug af produktet med henblik på at teste dets egenskaber og funktion. Værditabet vurderes fra sag til sag. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, kunden modtager varen.
Du er som kunde ansvarlig for risikoen ved returforsendelse: Denne risiko omfatter blandt andet, hvis produktet beskadiges eller går tabt under transporten.
Vend tilbage
For at foretage en returnering skal du altid kontakte vores kundeservice: info@lindenbaum.se.